از همه چیز ...

از همه چیز ...

با سلام ... امیدوارم بتوانید نهایت لذت و استفاده را از این سایت برده باشید.در این سایت قصد داریم بهترین و مفید ترین مطالب را برای شما عزیزان بگذاریم ...
از همه چیز ...

از همه چیز ...

با سلام ... امیدوارم بتوانید نهایت لذت و استفاده را از این سایت برده باشید.در این سایت قصد داریم بهترین و مفید ترین مطالب را برای شما عزیزان بگذاریم ...

دانلود نرم افزار اتوران ساز (جدید )My Autoplay Pro دانلود رایگان

 

 

 

تا چند سال پیش، اگر کسی می خواست یک CD چند رسانه ای (مالتی مدیا) تولید کند، باید یکی از زبان های برنامه نویسی را یاد می گرفت. اما با ورود نرم افزارهای مالتی مدیا سازی، استفاده از این نرم افزارها به جای برنامه نویسی مرسوم شد.

 

حالا دیگر کسانی که می خواهند یک برنامه اتوران و یا یک پروژه مالتی مدیا تولید کنند، به سراغ نرم‌افزار های مخصوصی که برای این کار است می روند.

نرم افزار My Autoplay Pro یکی از نرم افزار های ساده و کاربردی برای تولید برنامه های اتوران و مالتی مدیا است.





 

 

از این نرم افزار، می توان برای ایجاد پروژه های مالتی مدیای زیر استفاده کرد :

- اتوران گرافیکی برای CD و DVD های مختلف

- آلبوم عکس

- کاتالوگ و بروشور چند رسانه ای

- منوی پخش فیلم و موسیقی

- دفترچه راهنمای الکترونیکی

- رابط کاربری برای نصب برنامه

- نرم افزار و CD های آموزشی

- CD تبلیغاتی

- و ...

 

کار با نرم افزار My Autoplay Pro هم مثل سایر نرم افزارهای اتوران سازی، خیلی سخت و پیچیده نیست. شاید با چند ساعت کار با این نرم افزار، بتوانید به تمام امکانات آن مسلط شوید و یک Autorun چندرسانه ای زیبا طراحی کنید.

 

جدیدترین نسخه این نرم افزار ، یعنی My Autoplay Pro 10 دارای قالب های آماده برای طراحی مالتی مدیا می باشد. کافی است قالب یا Template مورد نظر خود را انتخاب کنید و فقط نوشته ها و دکمه ها را به صورت دلخواه خودتان تنظیم کنید. سپس محتوای مورد نظرتان را وارد برنامه کنید. (محتوایی مثل متن، لینک، عکس، فیلم، SWF، موسیقی و ...)

 

شما می توانید برنامه اتوران خود را در چندین صفحه مختلف طراحی کنید و امکان رفتن به صفحه های دیگر را نیز برای استفاده کننده ایجاد نمایید.

 

خروجی برنامه، یک فایل اجرایی Exe خواهد بود که می توانید آن را به صورت دلخواه منتشر کنید.

 

 

دانلود با حجم 48.8 مگابایت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد