از همه چیز ...

از همه چیز ...

با سلام ... امیدوارم بتوانید نهایت لذت و استفاده را از این سایت برده باشید.در این سایت قصد داریم بهترین و مفید ترین مطالب را برای شما عزیزان بگذاریم ...
از همه چیز ...

از همه چیز ...

با سلام ... امیدوارم بتوانید نهایت لذت و استفاده را از این سایت برده باشید.در این سایت قصد داریم بهترین و مفید ترین مطالب را برای شما عزیزان بگذاریم ...

«تبلیغات »

«با معرفی این وبلاگ ضربان قلبدوستان خود را بالا ببرید »


لینک عکس :http://p30up.ir/images/k8byt720b42n1y5ez4.png

متشکریم 

آلبرت گونزالس (بزرگ ترین هکر)

  • آلبرت گونزالس                                                                                                  نتیجه تصویری برای تصاویر هکرآلبرت گونزالس

سال ۲۰۰۹، آلبرت گونزالس متهم به سرقت ۶/۴۵ میلیون شماره کارت‌اعتباری و کارت سپرده از شرکت‌های TJX شده بود.

گونزالس این حمله را از جولای ۲۰۰۵ آغاز کرد، در حالی که شرکت‌های TJX دسامبر ۲۰۰۶ متوجه این حمله شدند. اگر چه تقریبا۷۰ درصد از این کارت‌ها باطل شد، ولی با این حال، این شرکت هزینه زیادی را متحمل شد؛ هزینه‌ای بیش از ۱۷۰ میلیون دلار.

موضوع تعجب‌آور در مورد گونزالس این است که او تا سال ۲۰۰۸ به دولت آمریکا برای نفوذ به باند هکرها و خلافکاران مختلف کمک کرده است و به آنها درباره دزدان کارت‌های اعتباری اطلاعات می‌داد.

 اما او در نهایت به ۲۰ سال حبس محکوم شد. البته گونزالس با مطرح‌کردن این موضوع که از سندرم آسپرگر و اعتیاد به رایانه رنج می‌برد، سعی می‌کند مدت مجازات خود را کاهش دهد

Slysoft CloneBD 1.0.2.6دانلود

Slysoft CloneBDSlysoft CloneBD 1.0.2.6 به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات هر نوع از DVD های Blu-ray را روی هارد خود کپی و ذخیره کنید . تنها با چند کلیک می توانید کل و یا بخشی از DVD را برای کپی تعیین کنید . برای مثال عناوین ، زبان صدا و همچنن زبان زیرنویس . این نرم افزار که از سافت98 دانلود می کنید علاوه بر تهیه نسخه کامل از DVD می تواند عملیات فشرده سازی را در قالب BD-9 ، BD-25 و BD-5 انجام دهد .همچنین توانایی تبدیل این گونه دیسک ها را به مشهورترین فرمت ها از جمله mp4 , mkv, avi و هرنوع گوشی داراست . شما نیاز به نصب درایور خاص نخواهید داشت به این دلیل که تحلیل کننده داخلی UDF 2.50 در این نرم افزار موجود است . نرم افزاری که پیش روی شماست با انواع قطعات سخت افزاری شما سازگاری برقرار می کند تا سرعت کپی و ذخیره سازی را به بیشترین حد ممکن برساند . لازم به ذکر است تکلونوژی 3D Blu-ray و H.265/HEVC توسط این نرم افزار پشتیبانی نمی شود اما در آینده ای نزدیک این امر تحقق خواهد یافت .

قابلیت های نرم افزار Slysoft CloneBD :
  • انجام عملیات کپی به دو صورت کامل و جزئی
  • قابلیت انتخاب بخش های خاص مانند audio tracks/languages و subtitle languages برای ذخیره سازی
  • فشرده سازی در قالب های  BD-25، BD-9 ، BD-5
  • تبدیل DVD به فرمت های مشهور و رایج
  • انتخاب آسان عناوین به همراه پیش نمایشی از آن ها
  • بدون نیاز به پیش نیاز و درایور خاص
  • سازگار با سخت افزار های مختلف



مدیریت دانلود (EagleGet 2.0.2.8 )


EagleGetEagleGet 2.0.2.8 با اینکه هنوز دانلود منیجر نوپاییست ولی با امکانات و قابلیتهای خوبی کار خود را شروع کرده و با توجه به وعده های سازنده اش, می توان آینده ی بهتری را برای آن پیش بینی کرد.


ویژگیهای EagleGet :

  • سرعت بخشیدن به دانلودهای شما تا 6 برابر و قابلیت ادامه ی دانلودهای نیمه کاره
  • قابلیت دانلود از سایتهای اشتراک گذاری فیلم مانند یوتیوب (این قابلیت در نسخه ی نهایی فعال می شود)
  • رایگان و بدون محدودیت در استفاده
  • پشتیبانی از تمامی مرورگهای معروف مانند Chrome, Firefox, IE
  • امکان دانلود از HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP

دانلود رایگان وایبر برای ویندوز (جدید)


ViberViber Free Calls & Messages 5.2.1.36 یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.
فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.


ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:

  • بدون هزینه های پنهان
  • بدون هزینه های بین المللی
  • کاملاً رایگان و بدون آگهی
  • بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
  • بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
  • اعلام تماس ناموفق
  • کیفیت خوب صدا





دانلود نرم افزار اتوران ساز (جدید )My Autoplay Pro دانلود رایگان

 

 

 

تا چند سال پیش، اگر کسی می خواست یک CD چند رسانه ای (مالتی مدیا) تولید کند، باید یکی از زبان های برنامه نویسی را یاد می گرفت. اما با ورود نرم افزارهای مالتی مدیا سازی، استفاده از این نرم افزارها به جای برنامه نویسی مرسوم شد.

 

حالا دیگر کسانی که می خواهند یک برنامه اتوران و یا یک پروژه مالتی مدیا تولید کنند، به سراغ نرم‌افزار های مخصوصی که برای این کار است می روند.

نرم افزار My Autoplay Pro یکی از نرم افزار های ساده و کاربردی برای تولید برنامه های اتوران و مالتی مدیا است.





 

 

از این نرم افزار، می توان برای ایجاد پروژه های مالتی مدیای زیر استفاده کرد :

- اتوران گرافیکی برای CD و DVD های مختلف

- آلبوم عکس

- کاتالوگ و بروشور چند رسانه ای

- منوی پخش فیلم و موسیقی

- دفترچه راهنمای الکترونیکی

- رابط کاربری برای نصب برنامه

- نرم افزار و CD های آموزشی

- CD تبلیغاتی

- و ...

 

کار با نرم افزار My Autoplay Pro هم مثل سایر نرم افزارهای اتوران سازی، خیلی سخت و پیچیده نیست. شاید با چند ساعت کار با این نرم افزار، بتوانید به تمام امکانات آن مسلط شوید و یک Autorun چندرسانه ای زیبا طراحی کنید.

 

جدیدترین نسخه این نرم افزار ، یعنی My Autoplay Pro 10 دارای قالب های آماده برای طراحی مالتی مدیا می باشد. کافی است قالب یا Template مورد نظر خود را انتخاب کنید و فقط نوشته ها و دکمه ها را به صورت دلخواه خودتان تنظیم کنید. سپس محتوای مورد نظرتان را وارد برنامه کنید. (محتوایی مثل متن، لینک، عکس، فیلم، SWF، موسیقی و ...)

 

شما می توانید برنامه اتوران خود را در چندین صفحه مختلف طراحی کنید و امکان رفتن به صفحه های دیگر را نیز برای استفاده کننده ایجاد نمایید.

 

خروجی برنامه، یک فایل اجرایی Exe خواهد بود که می توانید آن را به صورت دلخواه منتشر کنید.

 

 

دانلود با حجم 48.8 مگابایت


۷۰ سال زندان، مجازات بزرگترین هکر جهان

سرانجام حکم دادگاه گری مکینن (Gary McKinnon) هکر انگلیسی - که با نفوذهای خود، به عنوان بزرگترین هکر جهان شناخته شده است - اعلام گشت.

مکینن ۴۲ ساله که در گلاسکو به دنیا آمده، متهم است که به رایانه‌های پنتاگون و ۹۸ شبکه رایانه-ای متعلق به ارتش و نیروی دریایی آمریکا و نیز ناسا حمله کرده و به اطلاعات مخفیانه‌ای از جمله اطلاعات مربوط به بشقاب‌های پرنده دست یافته است.


وی این عملیات را در فاصله زمانی فوریه ۲۰۰۱ تا مارس ۲۰۰۲ انجام داده است.

به گزارش Daily Mail دادگاه اعلام کرده است که وی باید به عنوان یک تروریست، حداکثر به مدت ۷۰ سال در زندان‌های ایالات متحده زندانی شود.

این حکم طبق توافق‌نامه بحث‌برانگیز استرداد مجرمین صادر شده است.

بر این اساس این هکر ۴۲ ساله که در برابر استرداد خود به آمریکا مبارزه می‌کرد، متحمل شکست سنگینی شده است.

گری مکینن به سندرم اسپرگر (Asperger) مبتلاست. در واقع مغز او به مانند مغز دیگر انسان ها کار نمی‌کند. بیماری اسپرگر باعث می‌شود شخص مبتلا بتواند در جهان اشیاء، طرح‌ها، الگوها، معماها و رایانه‌ها احساس راحتی کند، این در حالی است که پیچیدگی تبادلات اجتماعی وی را دچار مشکل می‌سازد.

۷۰ سال زندان، مجازات بزرگترین هکر جهان رکوردهای جهانی گینس GUINNESS ترین ها - خبرهای عجیب و غریب یا بزرگترین و کوچکترین ها